Subject: RE: Väimela alevikus Staadioni tn 3 ja lähiala DP
From: "Kristi Kuuse" <[email-masked]>
To: "Jaana Veskimeister" <[email-masked]>
Cc: 'Triinu Jürisaar' <[email-masked]>
Date: Mon, 6 Dec 2021 14:55:28 +0200

Tere

Suur tänu pöördumast ja minu tähelepanu juhtimast!

Sain majas projektijuhtide kinnituse. Antud asukohas on tõesti liikluse
rahustamiseks ette nähtud šikaani ehitus.

Panen projekti joonise kirjaga kaasa.

Soovitame alati teeprojekteerija kui eriteadmistega isiku kaasamist ning
ka antud hetkel on see osapoolte otsustada. Detailplaneeringu raames peab
olema hinnatud adekvaatne ruumivajadus (nt juurdepääsutee laiendamisel ja
pöörderaadiuste suurendamisel lisanduv maavajadus Staadioni kinnistu
arvelt), et vältida hilisemaid üllatusi projekteerimise faasis.
Seletuskirjas lisada kindlasti selgitused, kuidas on ristumiskoha
ümberehitus seotud planeeringu elluviimisega.

Väljavõte riigitee projektist:

Tõenäoliselt osutub vajalikuks olemasoleva ristumiskoha nihutamine
idasuunas ja saarest eemale.

Jalakäijate liikumine ühendada üle saare.

JJT projekteerimisest etteruttavalt: Tulevikus, ristumiskoha
projekteerimisel, on vajalik ümber projekteerida tänavavalgustus (vastav
ülekäigukoha erivalgustus) ning mastid nihutada. Lisaks tuleb
ülekäigukohal saarel kivid alla lasta. Hetkel on 10 cm.

Täiendavate küsimuste korral pöörduge julgelt.

Lugupidamisega

Kristi Kuuse

Peaspetsialist

Projekteerimise osakonna taristu kooskõlastuste üksus

+372 58 603 278

Valge 4 / 11413 Tallinn /  <https://www.transpordiamet.ee/> Transpordiamet

From: Jaana Veskimeister <[email-masked]>
Sent: Wednesday, December 1, 2021 10:40 AM
To: Kristi Kuuse <[email-masked]>
Cc: 'Triinu Jürisaar' <[email-masked]>
Subject: Väimela alevikus Staadioni tn 3 ja lähiala DP

Tere!

Sain vallast infot, et Väimela alevikus Staadioni tn 3 ja lähiala
detailplaneeringule kehtivad 2020 väljastatud seisukohad (02.11.2020 kiri
nr 15-22047868-2). Nimetatud seisukohtade täpsustamiseks palun natuke
lisainfot.

Planeeringuala suurendamisel on vald ise andnud lähteseisukohad, milles p
5.11 ütleb: Juhul kui juurdepääs moodustatavatele kruntidele kavandatakse
Staadioni tänavalt, siis tuleb planeeringuga ette näha Staadioni tänava
laiendus: kahesuunalise liiklusega sõidutee (6 m), jalgtee (2,5 m),
haljasriba mõlemale poole teed (1,5 m).

Küsin seetõttu üle, kas riigiteel nr 64 Staadioni tn ristumiskoha ümbruses
on koostatud mingit projekti, millega arvestada? Geoaluse mõõdistusele (vt
lisatud fail) on kantud tähis “kill rek järgus”, mis viitaks, nagu oleks
seal mingid ehitustööd. Tunnistan, et käisin ala vaatamas suvel ja siis
seal mingeid töid ei olnud, hiljuti pole käinud.

Kuna vallapoolsete lähteseisukohtade kohaselt on vaja Staadioni tänaval
ette näha rekonstrueerimine, näen mina sellega seoses vajadust kaasata
teedeinsener, et ristmiku ja kõnnitee kavandamisel oleks arvestatud
nõuetekohase ruumivajadusega. Eeldan ka, et kõnnitee tuleb siduda riigitee
nr 64 äärse kõnniteega, st hinnata ohutussaare vm lahenduse vajadust. Kuna
teedeinseneri kaasamine oleks lisatöö (oleme selle oma pakkumises välja
toonud), siis on vaja saada ikkagi Transpordiameti seisukohad selle
vajaduse osas.

Lisan kirja koopiasse ka valla planeeringuspetsialisti.

Parimaga

Jaana Veskimeister

Detailplaneeringute koordinaator, Tartu meeskonna juht

Planeerija-projektijuht (ruumilise keskkonna planeerija, tase 7, kutse nr
163363)

Mob +372 5698 3956

E-post:  <mailto:[email-masked]> [email-masked]

Aadress:
<http://maps.google.ee/maps?f=q&source=s_q&hl=en&geocode=&q=Hendrikson+%26
+Ko+tartu&sll=59.43064,24.745545&sspn=0.008687,0.033023&ie=UTF8&hq=Hendrik
son+%26+Ko&hnear=Tartu+Parish,+Tartumaa&ll=58.381469,26.725037&spn=0.00792
,0.033023&z=16&iwloc=A> Raekoja plats 8, 51004 Tartu

 <http://www.hendrikson.ee/> www.hendrikson.ee